יום חמישי, 2 באפריל 2015

חדשות והשבוע

הי אהובים

אני מאוד אוהבת קניות באינטרנט ולכן אני כל כך מתלהבת מזה
קודם כל הולכת להיות אפליקציה ישראלית בשם ״My Size ID"
באפליקציה את נכנסת, נרשמת ומזינה את כל היקפי גופך (צוואר, חזה, מותן, רגליים, כפות רגליים..הכל בקיצור). כמובן שכל תהליך המדידה הוא גם דיגיטלי ויתבצע מהאפליקציה ללא סרט מדידה (סרט מדידה זה כל כך שנות ה90!)
בעזרת פרופיל זה תוכלי לקנות בגדים ולקבל התאמה מדויקת בכל אתר אפשרי.
השימוש באפליקציה הוא מצב של ניצחון שני הצדדים. מי שמפחדת לקנות באינטרנט בגלל מידות, עכשיו כן תשקול לקנות ולמוכרים יש יותר אופציות למקור ובעצם לצמצם את החסרונות שלהם כאתר אינטרנט.
זה עוד לא עלה ואני מחכה לזה בטירוף!
הכתבה בגייק טיים

Asos הוא אחד מהאתרים המצליחים ביותר בעולם לרכישת בגדים ונלווים עם מחזור מכירות של יותר מ700 מיליון פאונד (!!!)
באתר הם מתחזקים מגזין כבר מ2007, גרסא מודפסת וגרסא דיגיטלית. בשער של גיליון מאי 2015 נמצאת השחקנית ניקולה פלץ, פאשניסטה בת 20.


אני כבר הזמנתי את הגיליון :)

לשמוע:
האלבום החדש של ביורק



לקרוא אנגלית: כתבת ראיון עם ג׳אן פול גוטייה על המיצג שלו בפריז ועל עוד דברים. סופר מעניין. 

לקרוא עברית: כתבה עם שאלות מא׳ עד ת׳ עם הראל ויזל (יושב ראש קבוצת האופנה פוקס)
איש עסקים ממולח בדיוק כמו שהוא מרואיין.

עשיתי השבוע: 
ישבתי בקאסיטה בנמל יפו

התרגשתי שקיימיה באים!

צהרים מהירה באבו חסן

צילומים שעשיתי עם אחי התותח שיתפרסמו במדריך לאביב. שווה לחכות.

הייתי בתערוכת ״Tel Aviv Photo״ ביפו, שמשלבת עבודות של צלמים צעירים עם צלמים ותיקים. היו דברים מדהימים, מחכה לתערוכה הבאה.

לבשתי:
חולצה - H&m Studio, חצאית - יד שניה, נעליים - אסוס, צעיף - שוק ירושלים, משקפיים - Xray

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!