יום שישי, 17 באפריל 2015

אני, אביב ושדרות רוטשילד

(חולצה - ישנה של אחותי, חצאית - יד שניה מנעה המגניבה, נעליים- חנות בארה״ב, צלמת - אביב המושלמת)


הי אהובים

קצת על הלבוש וההפקה, גלאם בשדרה. לקחתי לוקים שאפשר לתפוס אותם במיוחד לערב, ויצאתי איתם לרחובות העיר באמצע היום לצילומים אורבניים. אני מאוד אוהבת את התוצאה. אני לא אוהבת הגדרות של בגדים לערב, בגדים לבוקר וכו׳. אם אתה אוהב משהו ועם בטחון אתה יכול ללבוש מה שאתה רוצה ומתי שאתה רוצה.

לא סיפרתי לכם כבר הרבה זמן מה קורה איתי..
אני גרה ברעננה עכשיו והיה לי סוג של חופש שיגמר בקרוב. הייתי בבית אז נחתי, קניתי בגדים, התאוששתי מהפרידה, הייתי הרבה ביפו ובעיקר הסתובבתי. שאבתי השראה מכל דבר קטן שנמצא בנמל יפו, שוק הפשפשים, מרכז תל אביב, נרשמתי ללימודים בפתוחה (!!! סמסטר קיץ !!!! האא). ביום ראשון אני מתחילה לעבוד ב&co, חנות הקונספט החדשה שנמצאת בשבעת הכוכבים. יש הרבה פרויקטים חדשים באופק, הרבה צילומים וכמובן אעדכן אתכם.


אפליקציה שעוזרת לך להחליט: כאן.
חברות ומשפחה יכולים להעיד עלי שאני לא החלטית. ואני ביינתים רק משגעת אותם. הגיע הפתרון, אבל ביינתים הוא הגיע בצורת אפליקציה לאנדרואיד ולי יש אייפון. החברים יצטרכו לחכות עוד קצת. אני אספר לכם קצת על האפליקציה, Counsel הוא שמה, והיא מאפשרת להתייעץ באופן אנונימי עם אנשי מרחבי העולם בכל עניין. אפשר להגיב באמצעות טקסט, הודעה קולית ואפילו שיחה קולית. מושלם!

הרצאה: כאן.
המרצה הוא ג׳יימס קוריר, אחד שעזר לעשרות חברות להתפתח ולצמוח למיליוני משתמשים. קוריר הצליח להעביר כמות אינפורמציה רבה ורלוונטית במיוחד. זאת אחת ההרצאות היחידות שממש הרגשתי שהוא פשוט בא ללמד מהניסיון האישי שלו. ישבתי מול ההרצאה עם מחברת ועט, למדתי וסיכמתי. שווה לצפות, גם בלי לסכם :)

לשמוע: השיר החדש של The Weekend - Untitled/Mood Music
כל דבר שהוא מוציא הוא לא פחות ממושלם..



סופש מהמם יפים שלי!

18 תגובות:

  1. מהממת היה כיף!! מחכה כבר לראות את הפוסט הבא 😘😘😘😘

    השבמחק
    תשובות
    1. היה ממש כיף! חייב לקבוע שוב צילומים 3>

      מחק
  2. יפה! לוק מהמם, לוקיישן מתאים, וצלמת מוכשרת!!

    השבמחק
  3. החצאית פשוט מושלמת 3>
    ואפליקציה שעוזרת להחליט... וואו, אני גם צריכה אחת כזו.
    מזל טוב על ההרשמה לסמסטר קיץ, שיהיה המון בהצלחה ואני מקווה שתהני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה בובה!! ללמוד זה כיף, מקווה שיהיה לי נחיתה רכה :)
      תקשיבי אני הכי מבואסת שזה רק לאנדרואיד כרגע!

      מחק
  4. מהממת, מדהימה, יא אף יפה יא צ'ארמרית.
    שתצליחי אמן ❤

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובתי! אף יפה זה המחמאה הכי טובה:)

      מחק
  5. אויי לא החלטיות זה התכונה החזקה שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח יש לנו ביינתים משהו אחד במשותף :)

      מחק
  6. איך זה שאף פעם לא נחשפתי לבלוג שלך?! טוב עדיף מאוחר מאשר אף פעם אני מניחה.(:
    אני אוהבת את הסטייל שלך ואת החשיבה שלך! שונאת להגביל את עצמי עם הגדרות של "זה לבוקר" "זה לערב" למה לא פשוט הולכים עם מה שמרגיש נכון באותו הרגע!
    אין ספק שרכשת קוראת חדשה :)♥

    אגב, ראיתי שהפוסט הקודם שלך עוסק בקואצ'לה (הפסטיבל האהוב עלי!!). בדיוק העלתי אאוטפיט בהשראת הפסטיבל אשמח אם תקפצי♥

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאני נחשפתי לבלוג שלך! הוא מהמם :)
      זה פתח לחברות נפלאה!
      נשיקות

      מחק
  7. Nice total black look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!