יום שישי, 1 במאי 2015

מדור אביב - הספורטיבי


   דרגת הטרנד - 3 מתוך 3 קופים
(חולצה - ארה״ב, סווטשרט- אדידס, טייץ - טופשופ, גלגליות - יד שניה, צילום - רועי דורי)

זאת הגרסא שלי ללוק הספורטיבי שכה טרנדי, מה דעתכם?!
הי אהובים, שבוע לחוץ לפני! הזמנתי מיטה ובסיס חדשים והכל מגיע ביום ראשון.
כל התהליכים יהיו מעודכנים בפייסבוק ובאינסטגרם שלי.
אני מתה כבר להתחיל למלא את החדר שלי ואת הסלון בדברים יפים ולעצב את החלל בצורה שאני אוהבת. השותפים האחרים הפקידו בידי את שרביט המעצבת, אז יהיה לי כיף! יש לנו מלא מקום
אל תשכחו בבקשה לעשות לייק לעמוד של הבלוג בפייסבוק :) קישור


13 תגובות:

  1. תתחדשי על השינוי החדש בחיים!

    השבמחק
  2. יואווו מה עשית לי עם הגלגיליות, איזו נוסטלגיה P:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח אני שמחה, נוסטלגיה זה תמיד כיף!

      מחק
  3. אני כבר מלא זמן חושקת בגלגיליות!! אהבתי את האאוטפיט הספורטיבי שיצרת!
    וואו איזה כיף שהפקידו בידיך את תפקיד המעצבת!! מאמינה בך שתעשי את זה הכי טוב שיש♥

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מהממת שלי!
      אני מבטיחה לעדכן, זה הולך להיות כיף ומאתגר3>

      מחק
  4. something very nineties about this look...maybe the backpack and the pants...anyway, such a great outfit!
    http://modaodaradosti.blogspot.com

    השבמחק
  5. מהממת!! כל שינוי לטובה תמשיכי לתת בראש
    הגלגליות האלה להיט!!!!
    אוהבת !!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שלא רק אני התאהבתי בהן ככה! תודה על הכל מהממת שלי! נשיקות

      מחק
  6. גלגיליות! איזה מגניב :)
    עשית לי חשק לרולרבליידס... משהו שלא עשיתי בערך מגיל 15

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!